Wat gaat de tijd snel, veel te snel! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rosalie Snellink - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd snel, veel te snel! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rosalie Snellink - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd snel, veel te snel!

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

14 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wow wat gaat de tijd hier ongelofelijk snel! Ik heb de laatste paar weken weer zoveel nieuwe ervaringen opgedaan en zoveel geleerd. Nu ben ik na een aantal weken late diensten ook ingewerkt op vroege diensten, dat betekent helaas wel om 6 uur opstaan. De laatste paar weken is het ook erg druk in het hotel, dus heb ik nog niet erg veel voor school gedaan. Maar ja dat stel ik Nederland ook wel eens uit ;p.

Sowieso is er één avond die ik gelijk moet noemen, dat is namelijk 15 oktober. Toen ben ik ´s avonds naar de 02 arena geweest om Ed Sheeran te zien :D Dat kaartje had ik van mij ouders gekregen, omdat ik ook eindelijk voor mijn propedeuse geslaagd ben. Wat kan hij optreden zeg, hij praat niet veel tussendoor het gaat alleen maar om zijn muziek. En wat is de 02 groot!

In diezelfde week was ik op vrijdag vrij. Ik had mezelf al voorgenomen om er even lekker uit te gaan, gelukkig was het heerlijk weer. Ik ben naar Canary Wharf gegaan, dat is een super mooie plek aan het water. Ik zat daar heerlijk in mijn t-shirtje van de zon en het uitzicht te genieten.

Verder ben ik naar de dierentuin geweest met Sjoukje, hier heb ik veel foto’s heb gemaakt. Het is alleen jammer dat ik me nu realiseer dat dat één van de laatste dagen was dat ik mijn camera nog had. Hij is namelijk gestolen :( Mijn moeder is vanuit Nederland bezig met verzekeringswerk, maar ik moet natuurlijk niet verwachten dat ik geld terug krijg. Gelukkig heb ik de Erasmusbeurs gekregen, voor studenten die in Europa stage lopen en van dat geld kan ik sowieso wel een nieuwe kopen. Ik baal wel van de laatste foto’s, die heb ik nooit kunnen uploaden.

Vorige week waren mijn ouders op bezoek hier. Daar ga ik mijn nieuwe post aan wijden,die komt volgende week dat beloof ik!

Groetjes hier uit Londen.

PS ik realiseer me ineens dat ik al op de helft ben!!

  • 14 November 2014 - 22:30

    Marije:

    Leuke post :) Even weer een update, haha.

    Wat zonde van je camera! Ik ben wel blij dat je het naar je zin hebt. :D
    En leuk dat je ouders al langs zijn geweest!

    Liefs,
    Marije

  • 14 November 2014 - 22:38

    DIna :

    Hey Rosalie,

    Nieuwe poging voor reactie. Die van zopas ging fout.
    Fijn om te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt. Sneu van je camera :(
    Ik keek al een poosje uit naar een post van jou. Nog leuke dingen gedaan met je ouders? Of moest je werken? Nu hebben ze een indruk hoe jij daar woont,leeft en werkt. Gezellig even samen. Je gaat een mooie maand tegemoet, decembermaand Kerstmaand. Lijkt me heel sfeervol in Londen.
    Gaaf!!

    Groetjes Dina

  • 15 November 2014 - 14:19

    Gera Nijen Twilhaar:

    Leuk om wat te lezen hoe jij je tijd daar doorbrengt.
    We hopen dat je nog een leuke resterende tijd krijgt daar.

    Groetjes freddy en Gera.

  • 07 December 2014 - 19:52

    Astrid:

    Hallo Rosalie,

    Ik heb net het sms-je van je moeder gelezen dat je onze kaart ontvangen hebt. Leuk, ik bedacht me ook gelijk dat je op jouw kaart schreef, dat je binnenkort wat nieuws zou schrijven op je blog. Vandaar dat ik nu al reageer. Goed hé! Alhoewel, als ik de bovenstaande data zie dan ben ik helemaal niet snel.

    Het zal, denk ik, voor jou nog wel drukker worden ivm de kerst. De sfeer rond/met kerst in Londen is waarschijnlijk heel speciaal. En dan komen binnenkort ook nog Sabine en Gerholt. Fijn, geniet ervan!
    Rosalie, wij denken aan jou! In december wordt ik 50 jaar, WAT!!! We vieren het op vrijdag 9 januari. Natuurlijk ben jij ook uitgenodigd. Ik weet niet of je dan al terug bent in Nederland. Lukt dat niet, dan drinken we een glaasje wanneer je terug bent. Liefs André en Astrid XXX!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosalie

5 maanden lang loop ik stage in Londen!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 3154

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 03 Februari 2015

Eerste reis

Landen bezocht: